Handig om te weten
Haarlem
MBO
40 uur per week
2.450-2.850
Of stuur een app

Servicedesk Medewerker IT –

Organisatie

Haal je voldoening uit het helpen van anderen en laat jij je niet snel ontmoedigen door complexe IT-uitdagingen? Beter nog, krijg je hier juist energie van? Voor de functie Servicedesk Medewerker IT zoeken we iemand met precies dit enthousiasme!

Wij bieden jou

  • Leerzame en uitdagende projecten bij verschillende toonaangevende opdrachtgevers; 
  • Een bruto maandsalaris tussen de € 2.450 en € 2.850, afhankelijk van je vooropleiding en werkervaring; 
  • Een jaarlijkse beoordeling waarbij je ieder jaar tot 10% in salaris kunt groeien; 
  • Een jaarcontract met een goede pensioenregeling; 
  • Een leaseauto of een volledige OV-reiskostenvergoeding; 
  • 25 vakantiedagen per jaar en 8,33% vakantiegeld; 
  • Uitgebreide studiemogelijkheden die volledig door igen worden gefinancierd, zoals het behalen van certificaten en het volgen van trainingen, cursussen of opleidingen. Jouw ambitie staat hierin centraal! 
  • Persoonlijke begeleiding door je eigen fieldmanager en ondersteuning van onze eigen Microsoft Certified Trainer bij jouw loopbaandoelen. 

Jouw verantwoordelijkheden als Servicedesk Medewerker IT

Je gaat aan de slag met een omvangrijk takenpakket. Hoofdzakelijk bied je ondersteuning aan eindgebruikers bij technische en functionele problemen. Soms ook op locatie! Verder zul je betrokken zijn bij het opzetten, vervangen en verplaatsen van werkplekken. Je bent mede verantwoordelijk voor beveiligingsupdates, back-ups en storage-projecten. En verder zul je je bezighouden met:

  • Uitgeven, installeren en vervangen van laptops, desktops, tablets en smartphones;
  • Assisteren van de IT-servicedesk bij het oplossen van incidenten, zowel in de eerste als tweede lijn.
  • Incidenten oplossen die zijn doorgestuurd door de 1e lijn support;
  • Bieden van uitzonderlijke service tijdens interacties met diverse eindgebruikers.

Jij brengt het volgende mee!

  • ICT diploma op minimaal mbo niveau 4;
  • Minimaal 2 jaar ervaring op de servicedesk;
  • Volledige beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Sterk communicatief en je houdt van aanpakken;
  • Relevante werk- en/of stage-ervaring binnen de IT;
  • Kennis van Windows 7/10 en Office 365;
  • Belangrijk: In het bezit van rijbewijs B;
  • Ervaring met ITIL-processen, TOPdesk, Windows 7 & 10, Office-producten, mobile devices (iOS, Android, Windows Mobile) en Active Directory.

Even kort over igen

Bij igen leggen wij een speciale focus op het ondersteunen van professionals in de IT. Ons ruime netwerk en uitgebreide kennisveld maken het mogelijk om de beste cursussen, opleidingen en trainingen te verstrekken. Wij zijn enkel een helpende hand die deuren open zet en kansen creëert. Het is volledig aan jou welke ontwikkelingsroute je besluit te volgen terwijl je lekker aan je werkuren komt. 

Aan de slag!

Zie je het al zitten om jouw vaardigheden uit te breiden terwijl je een waardevolle functie vervult? Bespreek samen met Fenno jouw opportunities! Fenno is te bereiken via mail: fenno@igen.nl en telefoon: 06-47705697.

Inlichtingen

Channa Trompert 020 – 2261355

Sollicitatie

Channa Trompert 020 – 2261355
Deel deze vacature
.
Meer weten? Ik help je graag!

Bel mij
Stuur een e-mail
WhatsApp mij
Automatisch nieuwe vacatures in je e-mail ontvangen?

Job Alert

Handig om te weten
Haarlem
MBO
40 uur per week
2.450-2.850
Meer weten? Ik help je graag!
Automatisch nieuwe vacatures in je e-mail ontvangen?

Job Alert