IT Servicedesk Medewerker
Organisatie
Ben jij een communicatief vaardige IT-specialist met een passie voor klantcontact? Wil je werken in een omgeving waarin je jouw kennis en ervaring kunt inzetten en verbreden om zowel je collega’s als klanten verder te helpen? Klinkt dit als een functie voor jou? Dan is de rol van IT Servicedesk Medewerker bij igen de perfecte uitdaging voor jou!
Wat bieden wij jou?
- Leerzame en uitdagende projecten bij verschillende toonaangevende opdrachtgevers;
- Een bruto maandsalaris tussen de €2.450 en €2.900, afhankelijk van je vooropleiding en werkervaring;
- Een jaarlijkse beoordeling waarbij je ieder jaar tot 10% kunt groeien in salaris;
- Een jaarcontract met een goede pensioenregeling;
- Volledige OV-reiskostenvergoeding of een leaseauto;
- 25 vakantiedagen per jaar en 8,33% vakantiegeld;
- Uitgebreide studiemogelijkheden die volledig door igen worden gefinancierd, zoals het behalen van certificaten en het volgen van trainingen, cursussen of opleidingen. Jouw ambitie staat hierin centraal!
- Persoonlijke begeleiding door je eigen fieldmanager en ondersteuning van onze eigen Microsoft Certified Trainer bij jouw loopbaandoelen.
Over de rol
Als IT Servicedesk Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor IT-gerelateerde vragen en problemen. Je biedt ondersteuning aan zowel eindgebruikers als klanten, zorgt ervoor dat incidenten snel en efficiënt worden opgelost en denkt mee over verbeteringen in de IT-processen. Je werkt nauw samen met andere IT-teams om ervoor te zorgen dat de IT-infrastructuur optimaal functioneert.
Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- Het beantwoorden van technische vragen via telefoon, e-mail en het servicedesk systeem;
- Het oplossen van incidenten op het gebied van hardware, software en netwerken;
- Het registreren en opvolgen van meldingen in ons ticketsysteem;
- Het adviseren van gebruikers over het gebruik van systemen en applicaties;
- Het uitvoeren van onderhouds- en configuratiewerkzaamheden.
Dit vragen wij van jou:
We zoeken een IT Servicedesk Medewerker die:
- Een mbo-niveau 3 of 4 diploma in de richting van ICT;
- Minimaal 1 jaar relevante werk- en/of stage ervaring in de ICT op bijvoorbeeld een ICT servicedesk;
- Bekend met Windows 10 / 7, Office 365, Active Directory en ticketsystemen zoals TOPdesk;
- Volledige beheersing van de Nederlandse taal, in zowel woord als geschrift;
- Klantgerichte werkhouding, collegiaal, hardwerkend en doortastend.
Over igen
igen is een organisatie met enthousiaste en goed opgeleide IT en Techniek medewerkers. De sleutel tot ons succes ligt in de persoonlijke aandacht voor onze collega’s en het feit dat je bij ons geen nummertje bent, maar een collega met wie we nauw in contact staan in goede én minder goede tijden. Daarbij hoort actieve en continue begeleiding om jouw ontwikkeling te bevorderen.
Jouw eigen ontwikkeling staat bij igen centraal! We adviseren en faciliteren je graag bij het behalen van verschillende certificaten, maar laten je daarin volledig vrij. Wij zijn er namelijk van overtuigd dat deze ambitie vanuit jezelf moet komen en dat alleen jij het geschikte moment kunt bepalen om hiermee te starten. De combinatie van werkervaring, certificaten en een actieve en positieve werkhouding gaan er uiteindelijk voor zorgen dat je snel stappen maakt en voor je het weet door kunt groeien naar jouw uiteindelijke droombaan. Work hard and have fun, dat is igen.
Kom jij ons team versterken?
Heb je interesse in de functie van IT Servicedesk Medewerker? Solliciteer dan direct via de onderstaande button en voeg je CV en motivatiebrief toe of neem contact op met Sofie via 06-45877290 of via sofie@igen.nl. We kijken ernaar uit om van je te horen!