Onsite support engineer
Organisatie
Functie
Jouw werkzaamheden als on-site support medewerker:
- Persoonlijke ondersteuning bieden aan eindgebruikers bij technische en functionele problemen;
- Opzetten, vervangen en verplaatsen van werkplekken, inclusief patchen van netwerkoutlets en omwisselen van switches;
- Uitgeven, installeren en vervangen van laptops, desktops, tablets en smartphones;
- Verantwoordelijkheid dragen voor beveiligingsupdates, back-ups en storage-projecten;
- Assisteren van de IT-servicedesk bij het oplossen van incidenten, zowel in de eerste als tweede lijn.
Met jouw sterk probleemoplossend vermogen en communicatieve vaardigheden stel je gerichte vragen aan klanten en collega’s om problemen duidelijk te identificeren. Het helpen van anderen geeft jou energie en uitdagingen schrikken je niet af!
Functie-eisen
Dit ben jij:
- ICT diploma op minimaal mbo niveau 3 of 4;
- Minimaal 1 jaar relevante werk- en/of stage-ervaring binnen de IT;
- Kennis van Windows 7/10 en Office 365;
- In het bezit van rijbewijs B, daarnaast vind je het niet erg om veel onderweg te zijn;
- Volledige beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
- In het bezit van een ITIL certificaat, of behaal deze kosteloos via ons!
- Ervaring met ITIL-processen, TOPdesk en Active Directory is een aanzienlijk pluspunt.
Aanbod
Wat krijg je van ons?
- Leerzame en uitdagende projecten bij verschillende toonaangevende opdrachtgevers;
- Een bruto maandsalaris tussen de €2.400 en €3.000, afhankelijk van je vooropleiding en werkervaring;
- Een jaarlijkse beoordeling waarbij je ieder jaar tot 10% kunt groeien in salaris;
- Een jaarcontract met een goede pensioenregeling;
- Volledige OV-reiskostenvergoeding of een leaseauto;
- 25 vakantiedagen per jaar en 8,33% vakantiegeld;
- Uitgebreide studiemogelijkheden die volledig door igen worden gefinancierd, zoals het behalen van certificaten en het volgen van trainingen, cursussen of opleidingen. Jouw ambitie staat hierin centraal!
- Persoonlijke begeleiding door je eigen fieldmanager en ondersteuning van onze eigen Microsoft Certified Trainer bij jouw loopbaandoelen.
Inlichtingen
Is dit een match?
Ben je enthousiast geworden of heb je nog vragen? Solliciteer direct voor de rol als on-site support medewerker of neem contact op met Wesley via 06-23088958 of wesley@igen.nl.
Sollicitatie
Jorghino van Mourik 020 – 2261355