Handig om te weten
Gouda
MBO
40 uur per week
2.510-3.200
Of stuur een app

Support Engineer

Organisatie

Ben jij die IT-held die altijd in de startblokken staat om collega’s uit de brand te helpen? Voor een opdrachtgever in Gouda zijn we op zoek naar een Support Engineer die energie krijgt van het oplossen van problemen en blij wordt van tevreden eindgebruikers. Geen dag is hetzelfde, want de ene keer help je iemand met een printerstoring en de andere keer duik je in een Outlook- of netwerkprobleem.

Arbeidsvoorwaarden

  • Salaris tussen €2.510 – €3.200 per maand, afhankelijk van ervaring en opleiding
  • Leerzame en uitdagende projecten bij verschillende toonaangevende opdrachtgevers
  • Jaarcontract met een goede pensioenregeling
  • Jaarlijkse beoordeling waarbij je ieder jaar tot 10% in salaris kunt groeien
  • 25 vakantiedagen + 8,33% vakantiegeld
  • Volledige OV-vergoeding of mogelijkheid tot een leaseauto
  • Volledig gefinancierde opleidingen en certificeringen (denk aan Microsoft, ITIL e.d.)
  • Persoonlijke begeleiding van je fieldmanager en ondersteuning van een Microsoft Certified Trainer 

Over de rol

Als Support Engineer in Gouda ben jij hét eerste aanspreekpunt voor IT-problemen. Je registreert meldingen in het ticketsysteem, lost ze op waar mogelijk en houdt de gebruiker altijd goed op de hoogte. Afhankelijk van het project werk je samen met systeembeheerders of projectteams, bijvoorbeeld bij migraties of het verbeteren van processen.

Wat je gaat doen:

  • Aannemen en registreren van IT-incidenten en serviceverzoeken in het ticketsysteem
  • Ondersteunen via telefoon, e-mail en remote tools (bijv. TeamViewer)
  • Oplossen van standaardproblemen in hard- en software, zoals printers, laptops en netwerken
  • Gebruikers begeleiden bij het gebruik van Office-applicaties en andere software
  • Complexere incidenten doorzetten naar 2e lijn support wanneer nodig
  • Meedenken over verbeteringen, werkinstructies en handleidingen schrijven

Functie-eisen

  • Een afgeronde mbo niveau 3/4 of hbo-opleiding in de IT
  • Minimaal 1 jaar ervaring in een servicedesk- of helpdeskrol
  • Kennis van Windows 10/11, Office 365 en Active Directory
  • Ervaring met remote support tools is een pre
  • Communicatief sterk in het Nederlands (mondeling én schriftelijk)
  • Klantgericht, oplossingsgericht en servicegericht
  • Rijbewijs B is handig maar geen must

Over igen

Bij igen draait alles om groei. Wij koppelen jonge IT-professionals aan opdrachten die passen bij hun talent en ambitie. Of je nu door wilt groeien naar systeembeheer, cloud of security, wij zorgen dat je de juiste begeleiding en certificeringen krijgt. Met een open cultuur en een sterk netwerk sta je er nooit alleen voor.

Klaar voor jouw volgende stap?

Wil jij het verschil maken als Support Engineer in Gouda? Solliciteer direct of neem contact op met Jordy via 06-51629076 of jordy@igen.nl. We kijken ernaar uit om jou te ontmoeten!

Inlichtingen

Channa Trompert 020 – 2261355

Sollicitatie

Channa Trompert 020 – 2261355
Deel deze vacature
.
Meer weten? Ik help je graag!

Bel mij
Stuur een e-mail
WhatsApp mij
Automatisch nieuwe vacatures in je e-mail ontvangen?

Job Alert

Handig om te weten
Gouda
MBO
40 uur per week
2.510-3.200
Meer weten? Ik help je graag!
Automatisch nieuwe vacatures in je e-mail ontvangen?

Job Alert