Support Engineer
Organisatie
Ben jij die IT-held die altijd in de startblokken staat om collega’s uit de brand te helpen? Voor een opdrachtgever in Gouda zijn we op zoek naar een Support Engineer die energie krijgt van het oplossen van problemen en blij wordt van tevreden eindgebruikers. Geen dag is hetzelfde, want de ene keer help je iemand met een printerstoring en de andere keer duik je in een Outlook- of netwerkprobleem.
Arbeidsvoorwaarden
- Salaris tussen €2.510 – €3.200 per maand, afhankelijk van ervaring en opleiding
- Leerzame en uitdagende projecten bij verschillende toonaangevende opdrachtgevers
- Jaarcontract met een goede pensioenregeling
- Jaarlijkse beoordeling waarbij je ieder jaar tot 10% in salaris kunt groeien
- 25 vakantiedagen + 8,33% vakantiegeld
- Volledige OV-vergoeding of mogelijkheid tot een leaseauto
- Volledig gefinancierde opleidingen en certificeringen (denk aan Microsoft, ITIL e.d.)
- Persoonlijke begeleiding van je fieldmanager en ondersteuning van een Microsoft Certified Trainer
Over de rol
Als Support Engineer in Gouda ben jij hét eerste aanspreekpunt voor IT-problemen. Je registreert meldingen in het ticketsysteem, lost ze op waar mogelijk en houdt de gebruiker altijd goed op de hoogte. Afhankelijk van het project werk je samen met systeembeheerders of projectteams, bijvoorbeeld bij migraties of het verbeteren van processen.
Wat je gaat doen:
- Aannemen en registreren van IT-incidenten en serviceverzoeken in het ticketsysteem
- Ondersteunen via telefoon, e-mail en remote tools (bijv. TeamViewer)
- Oplossen van standaardproblemen in hard- en software, zoals printers, laptops en netwerken
- Gebruikers begeleiden bij het gebruik van Office-applicaties en andere software
- Complexere incidenten doorzetten naar 2e lijn support wanneer nodig
- Meedenken over verbeteringen, werkinstructies en handleidingen schrijven
Functie-eisen
- Een afgeronde mbo niveau 3/4 of hbo-opleiding in de IT
- Minimaal 1 jaar ervaring in een servicedesk- of helpdeskrol
- Kennis van Windows 10/11, Office 365 en Active Directory
- Ervaring met remote support tools is een pre
- Communicatief sterk in het Nederlands (mondeling én schriftelijk)
- Klantgericht, oplossingsgericht en servicegericht
- Rijbewijs B is handig maar geen must
Over igen
Bij igen draait alles om groei. Wij koppelen jonge IT-professionals aan opdrachten die passen bij hun talent en ambitie. Of je nu door wilt groeien naar systeembeheer, cloud of security, wij zorgen dat je de juiste begeleiding en certificeringen krijgt. Met een open cultuur en een sterk netwerk sta je er nooit alleen voor.
Klaar voor jouw volgende stap?
Wil jij het verschil maken als Support Engineer in Gouda? Solliciteer direct of neem contact op met Jordy via 06-51629076 of jordy@igen.nl. We kijken ernaar uit om jou te ontmoeten!
