Servicedesk Medewerker
Organisatie
Sta jij bekend als de persoon die altijd klaarstaat om anderen uit de brand te helpen met IT-vraagstukken? Hou je van afwisseling, werk je graag met mensen en techniek, en wil je jezelf blijven ontwikkelen binnen de IT? Dan hebben wij de functie voor jou! Bij igen zoeken we een betrokken en leergierige IT Servicedesk Medewerker die klaar is voor de volgende stap.
Wat kun je van ons verwachten?
Je komt terecht in een omgeving waar leren en groeien centraal staan. Jij doet waardevolle ervaring op bij bekende opdrachtgevers en krijgt tegelijkertijd volop ondersteuning vanuit igen. Wat je van ons mag verwachten:
- Een bruto maandsalaris tussen €2.450 en €2.850, afhankelijk van jouw achtergrond en ervaring;
- Jaarlijkse doorgroeimogelijkheden tot 10% groei op je salaris op basis van jouw prestaties;
- Een jaarcontract met uitzicht op verlenging en een degelijke pensioenregeling;
- Volledige vergoeding van OV-kosten of de mogelijkheid om gebruik te maken van een leaseauto;
- 25 vakantiedagen per jaar en 8,33% vakantiegeld;
- Een ruim aanbod aan opleidingen, certificaten en trainingen die door ons worden bekostigd – afgestemd op jouw ambities;
- Persoonlijke begeleiding dor jouw fieldmanager en ondersteuning van een gecertificeerde Microsoft-trainer, zodat jij het beste uit jezelf kunt halen.
Wat ga je doen?
Als IT Servicedesk Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor eindgebruikers met technische vragen. Of het nu gaat om een printer die niet meewerkt of een probleem met Office 365: jij helpt snel, vriendelijk en vakkundig. Ook denk je mee over hoe processen beter kunnen en lever je een actieve bijdrage aan de kwaliteit van de IT-dienstverlening.
Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- Het beantwoorden van IT-gerelateerde vragen via telefoon, mail of het ticketsysteem;
- Het analyseren en oplossen van storingen op het gebied van hardware, software en netwerken;
- Het registreren, opvolgen en afhandelen van meldingen;
- Het geven van gebruikerstips over systemen en applicaties;
- Het uitvoeren van kleine technische handelingen, zoals installaties of updates.
Voor deze rol zoeken we iemand die:
- Een mbo niveau 3 of 4 diploma op zak heeft in de richting van ICT;
- Minimaal 1 jaar (werk of stage) ervaring heeft op een servicedesk of in een soortgelijke rol;
- Goed overweg kan met Windows 10/7, Office 365, Active Directory en bij voorkeur al gewerkt heeft met een ticketsysteem zoals TOPdesk;
- Zich goed kan uitdrukken in het Nederlands, zowel in spraak als op schrift;
- Klantvriendelijk, enthousiast, oplossingsgericht en een echte teamspeler is.
Waarom werken bij igen?
Bij igen draait het om jouw groei. Wij helpen je niet alleen aan een passende opdracht, maar investeren ook in jouw toekomst. Of je nu certificaten wilt behalen, een extra training nodig hebt of toe bent aan een nieuwe uitdaging: wij staan voor je klaar. Samen bouwen we aan een carrière die echt bij je past.
Klaar om te starten?
Zie jij jezelf in deze rol? Reageer dan direct of neem contact op met Roos via 06-82091078 of roos.stroet@igen.nl. We kijken ernaar uit om van je te horen!