Handig om te weten
Den Haag
MBO
40 uur per week
2.700-3.100
Of stuur een app

Medior Servicedesk Medewerker

Organisatie

Zoek jij als medior servicedesk medewerker een plek waar je niet alleen incidenten oplost, maar ook meedenkt over hoe het beter kan? Bij igen werk je voor aansprekende organisaties rondom Den Haag en benut je jouw oplossingsgerichtheid optimaal. Je krijgt de ruimte om jezelf verder te ontwikkelen en door te groeien.

Werken bij igen betekent:

  • Interessante projecten bij toonaangevende organisaties waar je veel kunt leren en jezelf verder kunt ontwikkelen.
  • Een salaris tussen €2.700 en €3.100 bruto per maand, afhankelijk van jouw ervaring en achtergrond.
  • Elk jaar een beoordelingsgesprek, waarbij je tot wel 10% salarisverhoging kunt krijgen.
  • Een jaarcontract inclusief een solide pensioenregeling.
  • Volledige vergoeding van je OV-reiskosten of de mogelijkheid om in een leaseauto te rijden.
  • 25 vakantiedagen en 8,33% vakantietoeslag om goed tot rust te komen.
  • Ruime opleidingsmogelijkheden die volledig door igen worden betaald, zoals trainingen, cursussen en certificeringen.
  • Persoonlijke begeleiding van een eigen fieldmanager, plus ondersteuning van onze Microsoft Certified Trainer om jouw carrièrestappen te realiseren.

Jouw rol als medior servicedesk medewerker

Binnen deze rol ondersteun jij interne gebruikers en neem je de verantwoordelijkheid voor de afhandeling van incidenten. Je taken zijn onder andere:

  • Vastleggen en afhandelen van meldingen in het ticketsysteem.
  • Uitzoeken en oplossen van meer ingewikkelde vraagstukken.
  • Het bewaken van de voortgang en gebruikers actief informeren.
  • Problemen direct oplossen waar dat kan, of doorspelen naar de juiste specialist.
  • Schrijven van duidelijke werkinstructies en handleidingen voor gebruikers.
  • Verbeterpunten herkennen en meedenken over het efficiënter maken van de serviceprocessen.

Wat breng jij mee?

  • Je hebt een mbo-diploma in de richting van IT op niveau 3 of 4.
  • Je hebt ten minste één jaar ervaring op een servicedesk.
  •  Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend, zowel in woord als geschrift.
  • Bekendheid met ITIL-processen, Windows 10/11, Office 365 en Active Directory is een pluspunt.
  • Je werkt zelfstandig, bent servicegericht en denkt oplossingsgericht.
  • Rijbewijs B is handig, maar geen must.

Waarom kiezen voor igen?

Bij ons draait alles om jouw ontwikkeling. Met begeleiding, trainingen en certificeringen krijg je de kans om stap voor stap richting jouw droombaan te groeien. In combinatie met uitdagende opdrachten, persoonlijke ondersteuning en doorgroeimogelijkheden zet je flinke stappen in je carrière.

Klinkt dit als jouw nieuwe uitdaging?

Solliciteer direct op de rol van Medior Servicedesk Medewerker in Den Haag of neem contact op met Anouk via 06 – 53874497 of anouk@igen.nl. Wij kijken ernaar uit om jou te ontmoeten!

Inlichtingen

Channa Trompert 020 – 2261355

Sollicitatie

Channa Trompert 020 – 2261355
Deel deze vacature
.
Meer weten? Ik help je graag!

Bel mij
Stuur een e-mail
WhatsApp mij
Automatisch nieuwe vacatures in je e-mail ontvangen?

Job Alert

Handig om te weten
Den Haag
MBO
40 uur per week
2.700-3.100
Meer weten? Ik help je graag!
Automatisch nieuwe vacatures in je e-mail ontvangen?

Job Alert