Handig om te weten
Assen
MBO
40 uur per week
2.506-3.600
Of stuur een app

Support Medewerker 1e lijns

Organisatie

Ben jij dé persoon waar collega’s naartoe komen als er iets niet werkt? Vind je het leuk om mensen te helpen met hun IT-problemen en ervoor te zorgen dat alles weer soepel draait? Dan hebben wij de perfecte uitdaging voor jou!

Voor een van onze opdrachtgevers in Assen zoeken wij een Support Medewerker 1e lijns die energie krijgt van het oplossen van technische vraagstukken. Jij bent de eerste schakel in het IT-supportproces en zorgt ervoor dat eindgebruikers snel geholpen worden. Bij igen geloven we dat jouw werk niet alleen draait om techniek, maar ook om persoonlijke groei, plezier en samenwerking. En dat is precies wat je bij ons vindt.

Arbeidsvoorwaarden

Bij igen vinden we het belangrijk dat jij de ruimte krijgt om te groeien en te leren. Daarom bieden we:

  • Een salaris tussen €2.506 – €3.600 per maand, afhankelijk van je ervaring en opleiding
  • 25 vakantiedagen + 8,33% vakantiegeld
  • Een jaarcontract met daarbij een goede pensioenregeling
  • Volledige OV-vergoeding of de mogelijkheid tot een leaseauto
  • Volledig gefinancierde opleidingen en certificeringen (zoals Microsoft, ITIL, etc.)
  • Toegang tot volledig vergoede opleidingen, trainingen en certificeringen die passen bij jouw ambities;
  • Begeleiding door een persoonlijke fieldmanager en ondersteuning van een Microsoft Certified Trainer, zodat jij het beste uit jezelf kunt halen.

Over de rol

Als Support Medewerker 1e lijns in Assen ben jij het eerste aanspreekpunt voor gebruikers met IT-gerelateerde vragen. Jij registreert, analyseert en lost incidenten op, en zorgt dat iedereen weer snel productief aan het werk kan.

Je dagelijkse werkzaamheden bestaan uit:

  • Aannemen en registreren van incidenten in het ticketsysteem
  • Ondersteuning bieden via telefoon, e-mail en remote tools
  • Oplossen van problemen met hardware, software en Office 365
  • Beheren van gebruikersaccounts en wachtwoorden in Active Directory
  • Escaleren van complexere incidenten naar 2e lijns support
  • Meedenken over verbeteringen in de IT-processen en gebruikersondersteuning 

Functie-eisen

  • Een afgeronde mbo-niveau 3 of 4 opleiding in de richting van ICT;
  • Ervaring in een vergelijkbare functie als 1e lijns support of servicedeskmedewerker;
  • Bekend zijn met Windows 10/11, Microsoft 365 en Active Directory is een pré;
  • Communicatief vaardig, klantgericht en oplossingsgericht;
  • Je werkt gestructureerd en vindt het leuk om mensen te helpen;
  • Rijbewijs B is handig, maar geen vereiste. 

Over igen

igen is een organisatie opgericht in 2017. Bij ons draait het niet om strakke procedures en gebaande paden, maar om vrijheid voor eigen input om mee te bouwen aan onze scale-up. Zo staan jouw eigen ontwikkeling en ambitie bij ons centraal, waarin we je alle opleidingsmogelijkheden bieden om je te ontwikkelen tot ware IT specialist.

De combinatie van werkervaring, certificaten en een actieve en positieve werkhouding gaan er uiteindelijk voor zorgen dat je snel stappen zult maken en voor je het weet kunt doorgroeien naar jouw droombaan. Passie voor je vak en doorzettingsvermogen zijn dan ook het allerbelangrijkste! Dus voldoe jij niet aan alle bovenstaande functie-eisen? Dan ontvangen we alsnog graag je CV!

Klaar voor jouw volgende stap?

Ben jij klaar om het verschil te maken als Support Medewerker 1e lijns in Assen? Solliciteer direct of neem contact op met Jordy via 06-51629076 of mail naar jordy@igen.nl. We kijken ernaar uit om jou te leren kennen!

Inlichtingen

Channa Trompert 020 – 2261355

Sollicitatie

Channa Trompert 020 – 2261355
Deel deze vacature
.
Meer weten? Ik help je graag!

Bel mij
Stuur een e-mail
WhatsApp mij
Automatisch nieuwe vacatures in je e-mail ontvangen?

Job Alert

Handig om te weten
Assen
MBO
40 uur per week
2.506-3.600
Meer weten? Ik help je graag!
Automatisch nieuwe vacatures in je e-mail ontvangen?

Job Alert