Handig om te weten
Apeldoorn
MBO
40 uur per week
2.450-3.100
Of stuur een app

Servicedesk Medewerker

Organisatie

Als Servicedesk Medewerker in Apeldoorn ga je aan de slag binnen een grote overheidsinstelling, waar je mensen helpt met allerlei IT-vraagstukken. Dit doe je volledig op afstand, dus je bent vooral telefonisch in contact met gebruikers. Je registreert problemen, stelt de juiste vragen en zorgt ervoor dat alles zo snel mogelijk weer werkt.

Je komt terecht in een groot, gezellig team waarin samenwerken en kennis delen belangrijk is. De vraagstukken zijn lekker afwisselend, dus geen dag is hetzelfde. Lijkt het je tof om bij de overheid aan de slag te gaan en IT-problemen op te lossen? Dan is dit misschien wel iets voor jou!

Wat je van ons kunt verwachten:

  • Leerzame en uitdagende projecten bij verschillende toonaangevende opdrachtgevers;
  • Een bruto maandsalaris van €2.450 tot €3.100, afhankelijk van je vooropleiding en werkervaring;
  • Een jaarlijkse beoordeling waarbij je ieder jaar tot 10% kunt groeien in salaris;
  • Een jaarcontract met een goede pensioenregeling;
  • Volledige OV-reiskostenvergoeding of een leaseauto;
  • 25 vakantiedagen per jaar en 8,33% vakantiegeld;
  • Uitgebreide studiemogelijkheden die volledig door igen worden gefinancierd, zoals het behalen van certificaten en het volgen van trainingen, cursussen of opleidingen. Jouw ambitie staat hierin centraal!
  • Persoonlijke begeleiding door je eigen fieldmanager en ondersteuning van onze eigen Microsoft Certified Trainer bij jouw loopbaandoelen.

Jouw rol als support engineer in Apeldoorn:

  • Verantwoordelijk voor het aannemen, registreren en behandelen van technische en functionele storingen;
  • Incidenten oplossen met behulp van diverse applicaties;
  • Doorschakelen naar de tweede lijn als het incident niet kan worden opgelost;
  • Coördineren van meldingen is jouw verantwoordelijkheid;
  • Bewaken van de voortgang van meldingen en prioriteiten stellen.

Verder zit je goed als je je zelf herkent in de volgende punten:

  • Minimaal 0,5 jaar relevante werk- en/of stage ervaring op een servicedesk;
  • Minimaal een afgeronde mbo-niveau 4 opleiding op het gebied van ICT;
  • Volledige beheersing van de Nederlandse taal, in zowel woord als geschrift;
  • Relevante kennis van Windows 10 en 11 systemen;
  • Een rijbewijs is handig, maar geen vereiste;
  • In het bezit van je ITIL certificaat (of bereid om deze kosteloos te behalen).

Inlichtingen

Channa Trompert 020 – 2261355

Sollicitatie

Channa Trompert 020 – 2261355
Deel deze vacature
.
Meer weten? Ik help je graag!

Bel mij
Stuur een e-mail
WhatsApp mij
Automatisch nieuwe vacatures in je e-mail ontvangen?

Job Alert

Handig om te weten
Apeldoorn
MBO
40 uur per week
2.450-3.100
Meer weten? Ik help je graag!
Automatisch nieuwe vacatures in je e-mail ontvangen?

Job Alert