Handig om te weten
Leiden
MBO
40 uur per week
2.800-3.500
Of stuur een app

Medior On-Site Support Medewerker

Organisatie

Ben jij iemand die energie krijgt van het oplossen van technische uitdagingen en graag direct contact heeft met gebruikers? Dan hebben wij iets voor jou! Voor onze opdrachtgever in Leiden zijn we op zoek naar een Medior On-Site Support Medewerker die weet van aanpakken. Iemand die verder kijkt dan alleen het incident en écht het verschil wil maken voor de gebruiker.

Als jij het leuk vindt om jouw kennis dagelijks in te zetten op locatie, nieuwe technologieën te ontdekken en jouw skills verder te ontwikkelen, dan voel jij je bij igen helemaal op je plek.

Arbeidsvoorwaarden

Bij igen vinden we het belangrijk dat je beloond wordt naar wat je kunt én blijft groeien. Daarom kun je rekenen op:

  • Een salaris tussen €2.800 – €3.500 per maand, afhankelijk van je ervaring en kennis
  • Een jaarcontract met daarbij een goede pensioenregeling
  • 25 vakantiedagen + 8,33% vakantiegeld
  • Volledige OV-vergoeding of de mogelijkheid tot een leaseauto
  • Volledig gefinancierde opleidingen en certificeringen (zoals Microsoft of ITIL)
  • Toegang tot volledig vergoede opleidingen, trainingen en certificeringen die passen bij jouw ambities;
  • Begeleiding door een persoonlijke fieldmanager en ondersteuning van een Microsoft Certified Trainer, zodat jij het beste uit jezelf kunt halen. 

Over de rol

Als Medior On-Site Support Medewerker in Leiden ben jij hét gezicht van de IT-afdeling. Je helpt collega’s op locatie met hun technische vraagstukken en zorgt ervoor dat alles soepel blijft draaien. Jij lost problemen niet alleen op, maar denkt ook mee over verbeteringen en toekomstbestendige oplossingen.

Wat je gaat doen:

  • Ondersteunen van eindgebruikers bij hardware- en softwareproblemen
  • Installeren, configureren en onderhouden van werkplekken en randapparatuur
  • Oplossen van incidenten op locatie en zorgen dat systemen optimaal functioneren
  • Signaleren van structurele problemen en verbeterpunten doorgeven aan de juiste teams
  • Helpen bij migraties, updates en kleine projecten binnen de IT-omgeving
    Samenwerken met 2e en 3e lijns collega’s om complexe issues op te lossen 

Functie-eisen

  • Afgeronde Mbo-niveau 4 of hbo-opleiding richting IT
  • Minimaal 2 jaar ervaring als support- of servicedeskmedewerker
  • Kennis van Windows 10/11, Microsoft 365 en Active Directory
  • Ervaring met soft- en hardwarebeheer, imaging en remote support tools
  • Sterke communicatieve vaardigheden en een servicegerichte houding
  • Rijbewijs B is een pré

Over igen

Bij igen moet werken leuk zijn én een plek zijn waar je jezelf kan blijven ontwikkelen. Je krijg de vrijheid om eigen input in te brengen en mee te bouwen aan ons bedrijf. Jouw eigen ontwikkeling staat bij ons centraal. Wij helpen je graag in het behalen van verschillende certificaten en laten je daarin vrij. Wij zijn

ervan overtuigd dat de ambitie om verder te ontwikkelen volledig vanuit jezelf komt. Get ready!

Klaar voor jouw volgende stap?

Zie jij jezelf al aan de slag gaan als Medior On-Site Support Medewerker in Leiden? Solliciteer dan direct of neem contact op met Jordy via 06-51629076 of jordy@igen.nl. We kijken ernaar uit om jou te leren kennen!

Inlichtingen

Channa Trompert 020 – 2261355

Sollicitatie

Channa Trompert 020 – 2261355
Deel deze vacature
.
Meer weten? Ik help je graag!

Bel mij
Stuur een e-mail
WhatsApp mij
Automatisch nieuwe vacatures in je e-mail ontvangen?

Job Alert

Handig om te weten
Leiden
MBO
40 uur per week
2.800-3.500
Meer weten? Ik help je graag!
Automatisch nieuwe vacatures in je e-mail ontvangen?

Job Alert