Helpdeskmedewerker IT
Organisatie
Help je graag eindgebruikers die vastlopen bij IT-problemen? In deze rol ga je telefonisch veel van deze problemen proberen op te lossen. Wil je graag deze rol vervullen en heb je de behoefte om je kennis verder te ontwikkelen? Lees dan snel verder.
Dit krijg je van ons:
- Leerzame en uitdagende projecten bij verschillende toonaangevende opdrachtgevers;
- Een bruto maandsalaris tussen de €2.450 en €2.850, afhankelijk van je vooropleiding en werkervaring;
- Een jaarlijkse beoordeling waarbij je ieder jaar tot 10% kunt groeien in salaris;
- Een jaarcontract met een goede pensioenregeling;
- Volledige OV-reiskostenvergoeding of een leaseauto;
- 25 vakantiedagen per jaar en 8,33% vakantiegeld;
- Uitgebreide studiemogelijkheden die volledig door igen worden gefinancierd, zoals het behalen van certificaten en het volgen van trainingen, cursussen of opleidingen. Jouw ambitie staat hierin centraal!
- Persoonlijke begeleiding door je eigen fieldmanager en ondersteuning van onze eigen Microsoft Certified Trainer bij jouw loopbaandoelen.
Wat ga je doen als Helpdeskmedewerker?
Als Helpdeskmedewerker bij igen ben je onderdeel van een team dat verantwoordelijk is voor de helpdesk en soms ook ondersteuning op locatie biedt. Je assisteert eindgebruikers bij ingewikkelde vragen over hard- en software en zorgt ervoor dat ze soepel kunnen werken met de IT-systemen binnen de organisatie. Je kunt een veelzijdige en uitdagende rol verwachten waarin je veel van je probleemoplossende vaardigheden kunt gebruiken.
- Behandelen van 1e en 2e lijn incidenten met betrekking tot hard- en software;
- Ontvangen van binnenkomende calls, registreren van incidenten in het ticketsysteem;
- Indien nodig escaleren naar de juiste oplosgroep volgens de ITIL-methodiek;
- Uitvoeren van usermanagement in Active Directory, inclusief het aanmaken, ontgrendelen, deactiveren en verwijderen van gebruikersaccounts, evenals het aanmaken en resetten van wachtwoorden;
- Opstellen van werkinstructies en gebruikershandleidingen voor collega’s en eindgebruikers;
- Oplossen van (on-site) tickets en het bieden van proactieve ondersteuning op locatie aan verschillende gebruikers.
Dit vragen wij van jou:
- Minimaal een afgeronde mbo-opleiding op niveau 3 of 4 in de richting van IT;
- Minimaal 1 jaar relevante werk- en/of stage ervaring in de ICT;
- Proactief, oplossingsgericht en snel handelen behoren tot jouw sterke punten;
- Rijbewijs B is een pluspunt;
- Ervaring met ITIL, Windows 10, Office 365 en Active Directory;
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk.
Wie zijn wij?
Bij igen geven we jouw carrière een boost! We zijn gespecialiseerd in het ondersteunen van professionals in de IT, Techniek en Zorg branche. Bij ons staat jouw ontwikkeling centraal en daarom adviseren en faciliteren we je graag bij het behalen van certificaten en het volgen van cursussen, opleidingen en trainingen. Bij ons ben je vrij om je eigen pad te kiezen en samen zorgen we ervoor dat jouw werkervaring wordt uitgebreid en je je vaardigheden verder ontwikkelt. Are you ready?
Is dit een match?
Ben jij enthousiast geworden over deze rol of wil je meer weten, neem dan direct contact op met Wout via 06-22144549 of stuur een e-mail naar wout@igen.nl. We kijken ernaar uit om van je te horen en wie weet verwelkomen we jou binnenkort bij ons op kantoor!