Handig om te weten
Amsterdam
MBO
40 uur per week
2.450-2.850
Of stuur een app

1e Lijn Servicedesk Medewerker

Organisatie

Ben jij degene die energie krijgt van mensen helpen met IT-problemen? Dan hebben wij een mooie kans voor jou, bij igen hebben we een mooie kans op de 1e lijn servicedesk in Amsterdam. Doe meer ervaring op terwijl je jezelf ontwikkeld om uiteindelijk verder te groeien! Ben jij klaar voor een uitdagende carrière met volop groeikansen? Pak dan nu je kans bij igen!

Dit krijg je van ons:

  • Werk aan leerzame en uitdagende projecten bij diverse toonaangevende opdrachtgevers.
  • Verdien een bruto maandsalaris tussen de €2.450 en €2.850, afhankelijk van je opleidingsniveau en werkervaring.
  • Groei jaarlijks in salaris met een beoordeling die een verhoging tot 10% mogelijk maakt.
  • Ontvang een jaarcontract met een uitstekende pensioenregeling.
  • Profiteer van volledige OV-reiskostenvergoeding of kies voor een leaseauto.
  • Geniet van 25 vakantiedagen per jaar en 8,33% vakantiegeld.
  • Ontwikkel je verder met volledig door igen gefinancierde studiemogelijkheden, zoals certificeringen, trainingen, cursussen en opleidingen – jouw groei staat centraal!
  • Krijg persoonlijke begeleiding van een fieldmanager en ondersteuning van een Microsoft Certified Trainer om je carrière naar een hoger niveau te tillen.

Jouw werkzaamheden als 1e lijn servicedesk medewerker in Amsterdam:

  • Eerste aanspreekpunt voor collega’s bij IT-gerelateerde hardware- en softwareproblemen.
  • Oplossen van incidenten met laptops, thin clients en andere IT-uitdagingen.
  • Proactieve monitoring van incidenten en heldere communicatie met de klant over de voortgang.
  • Problemen direct aanpakken en bij complexere issues snel doorverwijzen naar de juiste oplosgroep.
  • Een dynamische werkomgeving met uiteenlopende incidenten die elke dag anders maken.

Dit vragen wij van jou:

  • Een afgeronde mbo-opleiding niveau 3 of 4 in de richting van ICT.
  • Werk- en/of stage-ervaring binnen de ICT-sector.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Een klantgerichte en positieve instelling.
  • Ervaring met ITIL-processen, Windows 10 en Office 365 is een sterke pré.
  • In het bezit van een rijbewijs is een pluspunt, maar geen vereiste.

Werken bij igen

igen is een snelgroeiende scale-up, opgericht door en voor professionals. Sinds onze start in 2017 geloven we dat werk niet alleen leuk moet zijn, maar ook een plek waar je jezelf continu kunt ontwikkelen. Ben je net afgestudeerd of toe aan de volgende stap? igen helpt IT- en Techniekprofessionals ontdekken welke rollen en organisaties het beste bij hen passen – nu ook in Amsterdam!

Bij ons geen strakke procedures of vaste paden, maar volop ruimte voor eigen inbreng en groei. Jouw ontwikkeling staat centraal. We ondersteunen je bij het behalen van certificeringen, maar geven je daarin volledige vrijheid, omdat wij geloven dat echte ambitie van binnenuit komt. Dankzij een combinatie van werkervaring, certificaten en een proactieve houding kun je snel doorgroeien naar jouw droombaan in Amsterdam. Ready to take the next step?

Is dit een match?

Neem vandaag nog contact op met Sofie via 06-45877290 of stuur een e-mail naar sofie@igen.nl. Kan je echt niet meer wachten? Solliciteer direct op de functie van 1e lijn servicedesk medewerker en zet de eerste stap naar een veelbelovende carrière bij igen!

Inlichtingen

Channa Trompert 020 – 2261355

Sollicitatie

Channa Trompert 020 – 2261355
Deel deze vacature
.
Meer weten? Ik help je graag!

Bel mij
Stuur een e-mail
WhatsApp mij
Automatisch nieuwe vacatures in je e-mail ontvangen?

Job Alert

Handig om te weten
Amsterdam
MBO
40 uur per week
2.450-2.850
Meer weten? Ik help je graag!
Automatisch nieuwe vacatures in je e-mail ontvangen?

Job Alert